Tuesday, August 28, 2012

Ravenna ágykeret 2 db TRIO 42 ágyráccsal - Jelenlegi ára: 125 000 Ft

Igazán tartós, strapabíró darabra vágyóknak vagy termetesebb házaspárnak kiváló választás.
Masszív, örök darab.
Tömör bükkfa, mindent kibír. A gyártó legerősebb darabja.
Volt, hogy sok-sok vendég ült vagy feküdt rajta egyszerre, és meg sem nyikkant.
Úgy kaptam rá 15 év garanciát, hogy a gyártó tudta, hogy a feleségemmel együtt 230 kilót nyomtunk.
(Közben mindketten lefogytunk, én 40, a feleségem ~20 kilót. )
Esztétikus forma, nyersfa színben, lakkozva.
Ágykeret: 200x180 cm, tömör bükkfa.
Magas fejtámla keret rész. Lábnál nincs kiálló keret (az ágy végére is lehet ülni).
Ágyrácsok: 90x200 cm, tömör bükkfából, 42 db, állítható fej és láb résszel, állítható keménységű farúgóval.
Erős, praktikus és kényelmes ágyrácsok:
Mindkét ágyrács a gyártó legerősebbje (TRIO 42), maximális teherbírással, állítható keménységgel.
Mindkét ágyrács fej és láb része tetszőleges szögben felemelhető.
TV nézéshez, olvasáshoz ideális.
Az egyik mechanikusan (gázrúgókkal), a másik elektromos motorral, az ágykeretre akasztható távirányítóval.
A láb felpolcolásához nagyon kényelmes lehetőség (pl. viszeres panaszok, trombózis, keringési zavarok vagy csak szimpla fáradság esetén - nekem mélyvénás trombózisom volt, ezért vettem ezt a típust).
Egyszerűen szét és- összeszerelhető.
Viszont az összeszerelés után mozgatni, csúsztatni már nem szabad (vagy csak szőnyeggel együtt), mert fix tartóelemekből áll. A középső tartólábak az oladirányú mozgatásra érzékenyek!
Költözés után az egyik középső tartó láb stiftje eltört, de megoldottuk a problémát.
Ez az összes "sérülése", amit a 4 év alatt elszenvedett, de szerencsére a stiftet lehet cserélni.
Mostantól 6 év Garancia
Ágyrácsra és keretre eredetileg 120 hónap (10 év) garanciát kaptunk 2008-ban, ami 2018 nyarán fog lejárni.
Ez mostantól még 6 év!
Az ágyrácsról:
TRIO 42 flexibilis ágyrács, tetszőleges szögben állítható fej és láb részekkel.
42 db többrétegű, ívelt farugót tartalmaz melyekből deréktájon 8 db fokozatmentesen állítható keménységű.
A mechanikus példány: gázrúgókkal emelhető tetszőleges szögben a fej és a láb része.
Az elektronikus példány: elektromos motorral emelhető tetszőleges szögben a fej és a láb része, az ágykeretre akasztható távirányítóval. (A saját fotón az elektronikus példány látható. A gyári fotón pedig a mechanikus. )
A farugók az ágyrács oldalához kaucsukgumi alapú rögzítőidomokkal vannak rögzítve. Teljes magasság: 70 mm.
Háttér:
Amit rólam, az első tulajdonosról tudni érdemes, hogy 150 kiló voltam, mikor megvettem az ágyat; a feleségem 80 felett volt. Ez az eladó szerint semmiség ennek az ágynak, és így, ennek tudatában vállalták be rá a 10 év garanciát.
Tavaly már sajnos elértem a 160-at (de idén év elejétől, mostanra sikerült 40 kilót fogyni, a feleségemnek pedig 20-at).
És mindezekkel együtt igazuk lett. Eltelt 4 év, és semmi baja.
A vásárlás előtt lett dupla gerincsérvem, és két évvel korábban, 2006-ban volt trombózisom (rengeteget dolgozom számítógép előtt).
Pénz nem számított, csak a tartósság, megbízhatóság, funkcionalitás, és esztétikusság.
Olyan megoldást kerestem, ami mindkét betegségnél praktikusan jól jön, és olyan tartós, masszív darab, hogy még az unokáimra is ráhagyhatom. Mindez magyar gyártótól, hogy a garanciával se legyen gond.
Megtaláltam!
100%-ig elégedett voltam és vagyok vele. De a helyzetem sajnos megváltozott.
A válság engem is utolért, csak ezért adom el, anyagi és családi okokból.
Rajongva szeretem ezt az ágyat, és fáj érte a szívem... (De a szükség nagy úr. )
Kérdéseiddel kapcsolatban állok rendelkezésedre.
Mivel (munkahelyen) dolgozom; este és hétvégén pedig sokat sportolok, eltelhet pár óra a válaszadásig.
Előre is elnézésed és türelmedet kérem! Amint tudok válaszolni fogok.
Köszönöm!


Jelenlegi ára: 125 000 Ft

Az aukció vége: 2012-09-04 12:59
. Ravenna ágykeret 2 db TRIO 42 ágyráccsal - Jelenlegi ára: 125 000 Ft

0 comments:

Post a Comment